Marko Bogdan: Sudjelovanje u showu “Brak na prvu” bila je jedna od boljih odluka za mene i moje poslovne projekte

Prvu marketinšku agenciju za promociju zdravih subjekata i uvođenje zdravih napitaka u HoReCa industriju (Industrija hotela, restorana i kafića) pod nazivom “Zdrawi Kutak”, pokrenuo je i u svom poduzetništvu te razvija iznimno svestrani, kreativni i uporni Marko Bogdan (35) iz Daruvara.

Magistrirao je na Fakultetu za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu u Opatiji, a njegova strast prema zdravome životu, odrazila se i na dodatnu izobrazbu u pravcu nutricionizma. Sasvim razumljivo jer je svoje poduzetničke aktivnosti usmjerio promoviranju i kvalitetnom razvoju pozicije regionalnog lidera svoje agencije, radi otvaranja Juice barova, restorana i objekata sa zdravom hranom po principu ključ u ruke i sve na jednome mjestu. Ova odlična poduzetnička ideja Marka Bogdana uspješno se razvijala prije korone i “preko bare” u Sjedinjenim Američkim Državama, no pandemija Covida ju je zaustavila – za sada.

U poduzetništvo sam ušao jer sam oduvijek htio raditi za sebe i kreirati dan prema svojim uvjetima, ali možda i ono najbitnije, a to je da radom za sebe mogu iskoristiti najviše sve one potencijale koje posjedujem. Trenutno kao poduzetnik djelujem u horeca i beauty industriji budući da se od prošle godine bavim i online uvozom talijanske organske kozmetike i repromaterijala za beauty salone, a i otvorio sam Man up akademiju, online platformu za razvoj kvalitetnijih muškaraca današnjice – ukratko iznosi svoj poduzetnički angažman ovaj Daruvarac koji sada živi u Zagrebu.

Vezan je uz svoj rodni Daruvar u kojemu je neko vrijeme bio i pomoćnik pročelnika za gospodarstvo u gradskoj upravi grada.

Nakon što sam dobio otkaz jer nisam bio tada politički podoban, iz inata i ljubavi prema svojem životnom stilu, karijeru sam odlučio nastaviti kao poduzetnik. Osim inata da ne ovisim o nesposobnim šefovima, u poduzetništvo sam ušao dodatno iz razloga što sam oduvijek htio raditi za sebe i kreirati dan prema svojim uvjetima, ali možda i ono najbitnije, a to je da radom za sebe mogu iskoristiti najviše sve one potencijale koje posjedujem – iskreno priznaje Marko Bogdan čiju je karijeru uvelike obilježila i korona, kada je na žalost izgubio i puno poslova, kako u Hrvatskoj, tako i u Americi gdje se do pojave ove bolesti počeo učinkovito razvijati.

Kako sam serijski poduzetnik, moja grupacija bavi se s tri područja gospodarstva, u turističkom sektoru, bavimo se otvaranjem Juice barova i zdravih restorana za horeca klijente te nabavom opreme, robe i edukacijom ljudi na terenu, u beauty industriji bavimo se uvozom talijanske organske kozmetike, šminke, parfema, nakita, sunčanih naočala, te pomažemo beauty salonima da trošak svog repromaterijala svedu na minimum, a istovremeno da zarade 5-10x više profita u salonu, bez dodatnog troška. Man up academija za kvalitetnijeg i uspješnijeg muškarca je edukativna online platforma koja obuhvaća muškarce iz cijele jugoistočne Europe – pojašnjava ovaj poduzetnik.

Kako je kreativnost srednje ime Marka Bogdana, sasvim razumljivo pun je ideja i za realizaciju – kako u ovoj godini, tako i u nadolazećem vremenu.

Donosimo na regionalnu beauty scenu revolucionarni poslovni model stvaranja pasivnih prihoda u toj industriji, jer ako nas je što korona naučila, jest da ne smijemo samo se oslanjati na osobno vrijeme koje mjenjamo za novac i fizički rad u salonu, nego moramo graditi i pasivne prihode online, koji je opet u drugu stranu još više osnažio – najavljuje ovaj poduzetnik koji je trenutačno aktivan i u TV showu Brak na prvu.

Što se tiče mog sudjelovanja u navedem showu, mogu reći da mi je to bila najbolja odluka prošle godine, budući da sam u tome hvalevrijednom eksperimentu, puno riješio svojih mentalnih barijera oko braka i djece jednog dana, ali naravno, ispravnim i pametnim pristupom, svakako mi je dobro poslužilo kao poduzetnički PR, budući da moje domene poslova, izuzev poslova s horeca sektorom, zahtijevaju društvenu i medijsku vidljivost – jasan je ovaj angažirani poduzetnik kojemu ni nebo, vrlo izgledno, nije granica.

Zašto smatrate da je dobro pridružiti se poslovnoj zajednici Osjeti Hrvatsku? Zbog čega ste i Vi osobno uključili u rad i buduće projekte u 2023. godini poslovne zajednice Osjeti Hrvatsku?

Razlog zašto sam se odlučio priključiti u rad poslovne zajednice Osjeti Hrvatska, jest to što se volim okružiti visokokvalitetnim ljudima uz koje prvenstveno i osobno i poslovno želim rasti, ali isto tako i pomoći drugim poduzetnicima da i oni ostvare sve što mogu kroz ovu veliku zajednicu ambicioznih ljudi koji žele naprijed. Ako se držimo zajedno, podupiremo jedni druge, onda ćemo i lakše nastupati na tržištu jer samo tako zajedno možemo rasti.