Did u know? – jedinstveni turistički proizvod mlade poduzetnice iz Čavli pokraj Rijeke za cijelu Hrvatsku, ali i svijet!

Već trinaest godina naša Premium članica, poduzetnica, majka i vrlo kreativna osoba Nina Valerijev (32) živi i radi u Hrvatskoj, točnije u Čavlima pokraj Rijeke, gdje je pristigla iz rodne Slovenije. Kreatorica je i vlasnica jednog od najoriginalnijih hrvatskih turističkih brandova pod nazivom Did u know?

Slovenija joj je u srcu, ali i Hrvatska – sasvim razumljivo jer ova angažirana poduzetnica na Kvarneru nije samo započela svoje poslovne aktivnosti, nego i svoj bračni, te obiteljski život u čijem nukleusu je i troje predivne djece. Za koje ona, uz svog supruga želi stvoriti također bolji svijet.  A suprug ovoj našoj Premium loyalty članici pruža potporu, znanje koje joj za hrvatsko tržište nekada nedostaje, ali i utočište pred olujom koja se u poduzetništvu nekada zna podići. Zajedno su Did u know? tim i izniman poduzetnički dvojac koji osvaja svojom kreativnošću, upornošću i aktivnošću.

Otkada sam stigla u Hrvatsku bavim se poduzetništvom. Došla sam kao instruktorica ronjenja i ostala tu. Živjela sam neko vrijeme na Lošinju, a sada sam u Čavlima pokraj Rijeke. Od samoga početka bavimo se turizmom, a velika želja nam je u tom području povezati Sloveniju i Hrvatsku koje imaju brojne dodirne točke – upoznaje odmah na početku vrlo kreativna Nina Valerijev. 

A kako i ne bi bila kreativna kad je obilje ideja slila u brand Did u know? – upravo zahvaljujući i svestranosti njezine majke Katarine Hohnjec koja je također poduzetnica i koja je cijeli svoj životni vijek ulagala u poslovni razvoj vlastitog biznisa, ali i onoga kojega joj kćerka Nina također stvara.

Svaki proizvod branda Did u know? ima zadovoljene sve EU standarde, jedinstvenu eko etiketu te može biti zapakiran u eko poklon kutiji. Svi dizajni su pomno oblikovani, te otisnuti najkvalitetnijim tiskom. U ponudi branda mogu se naći majice izrađene od 100 % pamuka za djecu i odrasle, torbe za plažu, pamučne vrećice za kupovinu, jutene torbe, platneni ruksaci, bilježnice, rokovnici…

Ideje za brand i sve što radim su moje, a potekle su iz mog iskustva prikupljenog na putovanjima po cijelom svijetu. Radimo na tome da s našim proizvodima Did u know?idemo u pravcu povezati sve gradove u Hrvatskoj, te kupcima kroz tekst i slike predstaviti grad/otok koji su posjetili. Činjenice koje se odnose na točno određeno mjesto postavljamo u vizualno zanimljiv format te će na taj način posjetitelji naučiti nešto novo o gradu i Hrvatskoj. Kvartovi grada, prirodne i kulturne znamenitosti, običaji te sve što grad čini unikatnim naći ćete na našim proizvodima otisnuto u svim bojama. Isto tako nismo zaboravili ni na otoke diljem Hrvatske i njihove atrakcije koje posjećuje sve više i više turista. Kao točka na “i”, na najpopularnijim artiklima nalaze se dizajn kroz koji ćete moći naučiti i najbitnije riječi na hrvatskom jeziku – naglašava ova poduzetnica i instruktorica ronjenja, koje voli podjednako zastupljeno u svom životu. Te dodaje kako je s ronjenjem ipak prestala otkad je postala majka.

Kao i ideja oko poduzetničkog proizvoda Nine Valerijev, kojih ima jako puno, tako je jako puno i ideja oko njihove realizacije na realnom tržištu. Posebice jer putuje od svoje 10. godine i inspirira se diljem svijeta za svoje poduzetništvo, posebice u turizmu, koje rijetko gdje ima praktičan, informativan, uporabljiv suvenir kojeg je ona kreirala u svom brandu – suveniru s porukom. 

Također joj je velika želja brand Did u know? povezati sa Slovenijom. Naime, upravo su joj prvi gosti ronilačkog centra na Lošinju, u kojemu je svoju poduzetničku aktivnost započela ova iznimna žena, bili iz njezine domovine, dokazujući da se može odlično poslovati i u ovom segmentu u obje države.

U Rijeci imamo hostel u kojem nam odsjedaju brojni gosti iz cijelog svijeta, ali i iz Slovenije. S radom na recepciji i svakodnevnom komunikacijom s gostima, shvatila sam što turistima stvarno ponuditi kao suvenir. Nešto što ne skuplja prašinu, što je upotrebljivo i što će ih zauvijek podsjećati na našu državu/grad. Uz sve to, bitna je i ekologija. Svi naši proizvodi su napravljeni iz prirodnih materijala te šalju snažnu poruku „Čuvajmo okoliš i prirodu oko nas!“ Kako smo svakim danom sve više prisutni po cijeloj Hrvatskoj, tako nam je cilj ponuditi naše unikatne poklone i turistima u Sloveniji.

Proizvodi branda „Did U Know“ prodaje se u suvenirnicama diljem Hrvatske, u turističkim zajednicama i hotelskim suvenirnicama s tematikom Hrvatske i grada u kojem se turisti nalaze. Ujedno su i personaliziran promocijski material za općine i gradove.

Did u Know je zaštićeni brand u Europskoj uniji te nam je u početku bila ideja prodavati naše proizvode u suvenirnicama, hotelima, na trajektima, u marinama i sl. Kako je sve više ljudi upoznalo naš projekt prisutni smo na svim navedenim lokacijama a i puno šire nego što smo očekivali. Napravili smo unikatne suvenire za općine kao njihov promocijski materijal, naši platneni ruksaci su poklon za prvašiće već 2 godine, pamučne vrećice za kupovinu najviše idu kao poklon dobrodošlice za goste smještajnih objekta, jutene torbe za plažu su poklon za goste na charter brodovima… A prema potrebi izradimo i ostale promocijske materijale s unikatnim dizajnom tvrtke, objekta.

Najpopularniji dizajn Did u know?proizvoda je onaj s pitanjem Did u know how to say it in croatian? Pogotovo otisnut na dječjim majicama. Ako se već koristi određeni hrvatski suvenir, najčešće turisti koji ga kupuju žele naučiti i riječi iz hrvatskog jezika. Drago mi je što smo već dvije godine na svim dužim trajektinim linijama Jadrolinije. Želja nam je kada turisti odu iz Hrvatske da iz naše države ponesu i činjenice o njoj, zanimljivosti, sve ono lijepo što možemo istaknuti… Sada kada to imamo u Hrvatskoj, zašto to ne napraviti i za Sloveniju, te vjerujem da ćemo to pokrenuti i naravno raširiti – planira ova naša Premium članica kojoj će potporu u provedbi planova pomoći i Poslovna zajednica Osjeti Hrvatsku.

Kako je riječ o isključivoj domaćoj proizvodnji koja ima sve više uspjeha izvan granica Lijepe naše, definitivno je ovo projekt kojim se osjeća Hrvatska u brojnim segmentima. Ali ovogodišnja sezona krenula je iznimno uspješno u turizmu, krenula je vrlo rano, što donosi uspjeh i brandu Did u know?

Bilježimo puno trgovina koje žele uvrstiti Did u know? proizvode u svoj prodajni asortiman jer se mi bravimo isključivo proizvodnjom i veleprodajom. S druge strane je zbog korone zakazala dostava nekih materijala za proizvodnju i kasni, ali imamo zaliha i sigurna sam da ćemo sve obaviti što se od nas i očekuje. Zapreke u poslovanju uvijek postoje, ali treba biti jači od njih – zaključuje Nina Valerijev.

Zašto sam se pridružila Premium loyalty programu poslovne zajednice Osjeti Hrvatsku?

Prvenstveno sam uz Vas jer povezujete i radite ono što i nama treba. Vi povezujete ne samo poduzetnice i poduzetnike u Hrvatskoj nego i izvan nje, a svakako je tu na prvom mjestu Slovenija. Dakle radite ono što i ja predstavljam – Sloveniju i Hrvatsku. Nisam sigurna da znam ikoga tko to može tako dobro i kvalitetno povezati kao što smo to osjetili i imamo u poslovnoj zajednici Osjeti Hrvatsku. Ispunjavate ono što ja želim, trebam i što mogu realizirati uz vas, činite to odlično i naravno da smo uz vas – ocijenila je svoje Premium loyalty članstvo Nina Valerijev, poduzetnica iz Čavla pokraj Rijeke.