Ne kaže se bez razloga da je prodaja najteža aktivnost poduzetništva koju ne može svatko obavljati. Bez volje, znanja, vještine i prije svega iznimne količine upornosti i nepokolebljivosti – nema prodaje u poduzeništvu, niti rezultata, a niti ostvarenih ciljeva.
Ako je prodaja toliko težak i izazovan rad u uobičajenom poslovanju, onda je svakako prodaja u kriznim i teškim vremenima – noćna mora.
Ali ne mora nužno biti baš tako!


Prilagodljivost ili znanstvenim riječnikom rečeno – čisti darvninizam – prvi su korak prodaje u izazovnim vremenima i novi način kako i u teškim okolnostima doći do željenih rezultata.
Postoji nekoliko temeljnih zadataka koji se moraju ispuniti kako bi prodaja, čak i u uvjetima najgore krize – bila učinkovita.
Prvi zadatak je suočiti se sa situacijom – a nikako zabijati glavu u pijesak i bježati od odgovornosti, od potrebe da uhvati u koštac s okolnostima i prije svega iznađe rješenje! Prije ili kasnije svatko će u svom poduzetničkom djelovanju doći do trenutka kada će osjetiti krizu – bilo da je riječ o općoj društveno – ekonomskoj pojavi ili pak osobnoj – kriza (na žalost) pokuca uvijek na svačija vrata.
Zato je važno i u takvoj situaciji suočili se s okolnostima u kojima jesmo. No naravno da i u takvim uvjetima treba znati – da se poslužimo riječima Jonathana Farringtona, izvršnog direktora američkog Top Sales Worlda koji kaže „Nikada ne pada kiša zauvijek”.


Dakle prilagodba je zadatak broj jedan, a zadatak broj dva suočavanje sa situacijom i preuzimanje odgovornosti, da bi nam uslijedio onaj treći – a to je prihvaćati teška vremena s optimizmom – i prevladavati ih znanjem, strategijom, djelovanjem i odlučnošću koja se primjenjuju u teškim, izazovnim i kriznim vremenima.
Četvrti zadatak usješne prodaje koji je ujedno i prvi korak za konkretno djelovanje jesta – zaboravite bunker, zaboravite čahuru – ostanite u pokretu ili pak krenite kao već niste!
U lošim i kriznim vremenima ljudi su skloni bježati, sklanjati se, ne biti na vjetrometini događanja. A ono što je najgore od svega skloni smo fokusirati se na ono što se zbiva, umjesto da se usredotočimo kako reagirati na ono što se zbiva i kako treba djelovati.
Zato djelujemo mi u nadi da ćete nam se pridružiti i da ćemo zajedno doći do učinkovitih rezultata i u ovim izazovnim vremenima. Jer prvi djelovni zadatak učinkovite prodaje u kriznim vremenima je ne prepustiti se okolnostima, ne učahuriti se, nego biti u pokretu i biti u aktivostima.


O prodaji u izazovnim vremenima i rješenjima kako učinkovito prodavati i kada je izrazito teško govorit će stručnjakinja za prodaju, posebice u kriznim i izazovnim vremenima gđa Sanela Dropulić, futurologinja poduzetništa, direktorica poslovne zajednice Osjeti Hrvatsku na našem druženju i besplatnom predavanju na kojega Vas, kao i sve zainteresirane posjetitelje pozivamo s radošću.
DRUŽENJE, PODUZETNIČKI NETWORKING I BESPLATNO PREDAVANJE NA TEMU
Prodaja u izazovnim vremenima!
održat će se 07. lipnja 2022 godine
od 18 do 20 sati
u Wespa Centru Zagreb, Zavrtnica 17
Tom prigodom stručnjakinja za prodaju, posebice u kriznim i izazovnim vremenima gđa Sanela Dropulić, futurologinja poduzetništa, dat će pregled prodajnih aktualnosti u kojima živimo, a poglavito rješenja u navedenoj situaciji, posebice u pravcu razvoja učinkovite prodaje svih onih koji žele doći do učinka, rezultata i ciljeva bez obzira na krizu u kojoj djelujemo.
Druženje i predavanje je besplatno za sve zainteresirane, uz prethodnu OBAVEZNU prijavu na mail info@osjetihrvatsku.hr
Očekujemo Vas s radošću, dobro nam došli
Tim poslovne zajednice Osjeti Hrvatsku